همه چی دانلود
همه چی دانلود

 

TMNT Mutant Melee -  بازی بسیار محبوب و فوق العاده زیبای لاک پشت های نیجا ، همه ی ما کارتون لاک پشت های نینجا را دیده ایم که بسیار پر طرفدار می باشد این بازی پس از محبوبیت در بخش انیمیشن وارد دنیای بازیها شد که در بازی یک رئیس باهوش به نام Ninjutsu و چهار قهرمان داستان ما به نام های Leonardo , Raphael , Michelangelo  و Donatello وجود دارد که با کمک یکدیگر ماموریت خود را به پایان می رسانند، این بازی با گرافیک و گیم پلی خوبی عرضه شده است که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:بازی جدید کامپیوتر بازی لاک پشت های نینجا بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر بازی لاکپشت های نینجا بازی لاکپشتهای نینجا 3 بازی کم حجم بازی کم حجم برای کامپیوتر دانلود بازی 2013 دانلود بازی PC دانلود بازی TMNT Mutant Melee برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن دانلود بازی با لینک مستقیم دانلود بازی جدید دانلود بازی سگا دانلود بازی سگا برای کامپیوتر دانلود بازی فکری دانلود بازی لاک پشت های نینجا دانلود بازی لاک پشت های نینجا با حجم کم دانلود بازی لاک پشت های نینجا با لینک مستقیم دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای PC دانلود بازی لاکپشت های نینجا برای کامپیوتر دانلود بازی لاکپشتهای نینجا 2 دانلود بازی لاکپشتهای نینجا 3 برای کامپیوتر دانلود بازی لاکپشتهای نینجا برای کامپیوتر دانلود بازی ماجرایی برای کامپیوتر دانلود بازی مخصوص پسران برای کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر با لینک مستقیم دانلود بازی کم حجم لاک پشت های نینجا لاکپشت های نینجا نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا,
ارسال توسط مجید

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد .




ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

نام بازی : Brave

تولید کننده : Disney Interactive Studios

منتشر کننده : Disney Interactive Studios

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲/۰۶/۱۹

کرک :RELOADED

درجه بندی سنی : Pegi 12

سبک : Action/Adventure/Fantasy

پلتفورم : کامپیوتر

شاید شما هم انیمیشن زیبای Brave که اخیرا تولید و عرضه شد را دیده باشید . شرکت Disney بازی ای با همین عنوان و از روی داستان این انیمیشن ساخته است که می تواند تجربه محیط این انیمیشن را در اختیار شما قرار دهد . شاید اکثر بازی هایی که از روی انیمیشن ها و فیلم ها ساخته شده اند مورد استقبال خوبی قرار نگرفته باشند که این عدم استقبال به دلیل قابل قبول نبودن بازی ها است اما شرکت Disney این بازی را بر خلاف سایر کمپانی ها بسیار عالی طراحی کرده است و می توان گفت یکی از بهترین بازی هاییست که از روی فیلم و انیمیشن ساخته شده است . ماجرای بازی تماما همانند ماجرای اصلی است و تفاوت خاصی با آن ندارد و شما نیز نقش شخصیت اول یعنی Merida را نیز به عهده می گیرید . برای خواندن نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

حتما با دیدن این بازی به یاد خاطرات دوران کودکی خود افتادید.بازی ماریو یا Super Mario یکی از بازیهای قدیمی است که ابتدا برای دستگاهای میکرو منتشر شد. اما امروز ما برای شما نسخه کامپیوتری این بازی را تدارک دیده ایم که مسلما هیجان این بازی هنوز وصف ناپذیر است. به خصوص این که برای برخی از شما یادآور دوران کودکیتان است. بازی ماریو ۲۰۱۲  نتیجه ای از ترکیب سوپر ماریو Bros و پورتال ، دو بازی از قبل شناخته شده ، بوده و شما میتوانید از آن لذت ببرید. سوال این جاست که آیا گرافیک، موسیقی، سطوح بازی و دشمنان با قبل تفاوتی دارند؟جواب، بله است. در این بازی میتوانید از اسلحه های موجود در بازی پورتال استفاده کنید. هم چنین این بازی دارای یک حالت تعاونی تا چهار بازیکن است و با مپ ادیتور این بازی قادر خواهید بود نقشه های جدید در این بازی به دلخواه خود ایجاد کنید.این بازی در ادامه برای PC-MAC-LiNUX قابل دریافت است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

نبرد مرگبار یا مورتال کامبت ، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق می‌باشد و تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی و نخستین بار بر روی کنسول‌های آرکید منتشر شده بود اما سرانجام بعد از مدتها انتظار ۳ نسخه ی محبوب سری بازی های مورتال کامبت برای کامپیوتر نیز منتشر شد.  این نسخه که شامل مورتال کمبت ، مورتال کمبت ۲ و مورتال کمبت Ultimate میباشد توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 3 ساخته شده است و حتی نسبت به نسخه های اصلی از گرافیک بالاتری برخوردار می باشند. داستان این نسخه از بازی نیز مشابه نسخه های قبل بوده و بدین ترتیب است که در صفحه اول، بازی کننده شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کرده و طی دو مرحله (Round) به مبارزه با شخصیت رایانه یا بازیکنندهٔ دوم می‌پردازد. برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. از جمله بخش‌های قابل ذکر این بازی (Fatality) است. پس از دوبار بردن، جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می‌گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می‌شود. در این لحظه جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون ویژه که به فیتالیتی معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

زمانیکه غول بزرگ آمریکایی از لانه ی خود خارج میشود برای شکار آشوب و ناراحتی و رنج برای همه فراهم میشود.این بازی در نوع خیالی بودنش نوعی خاص است و به این بازی نام نگهبان زندان را داده اند و ورژن قبلی این بازی هم فروش خوبی داشت و مسئولین ساخت و ساز این بازی به فکر طراحی ورژن دوم این بازی کردند.شما در این بازی با غوکهای بزرگ آمریکایی همراه خواهید بود و در نوع استراتژیک بودن آن شما را سرگرم خواهد کرد.این بازی علاوه بر قدیمی بودنش گرافیک رازی کننده ای دارد.آهنگها و افکتهای جانوران که از ورژن قبلی آپدیت شده اند هم وقار خاصی به این بازی خواهد بخشید.این بازی البته برای کسانی بهتر هست که به بازیهای خیالی اهمییت بدهند.این بازی به دلیل درخواست کاربران در سایت قرار گرفت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

بازی GTA 4 ایرانی

در پست امروز سایت سپید دانلود یکی از بازی های زیبا و پر طرفدار را برایتان آماده دانلود نمودیم. این بازی یعنی GTA 4 در شهر تهران بوده و همراه با ماشین های ایرانی و رادیوی فارسی است.شما نقش یک مجرم را به دنبال میگیرید و باید ماموریت های ویژه را به انجام رسانید. در عوض انجام درست و صحیح ماموریت ها دستمزدی نیز به شما تعلق میگیرد که با آن میتوانید کارهای زیادی انجام دهید. از ویژگی های منحصر به فرد  به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است. جدیدا نسخه Liberty City این بازی انتشار یافته که دارای حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی بسیار قوی می باشد. از این رو سایت سپید دانلود با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی جذاب را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Spider Man دانلود ریپک بازی Spider Man: Shattered Dimensions v1.0 2010

سال: ۲۰۱۰

بازی PC

توسعه دهنده : Beenox Studios and Griptonite Games

ناشر : Activision

نوع : اکشن | سوم شخص | ۳ بعدی

 

اسپایدر من یا همان مرد عنکبوتی ، در نسخه های گئوناگون خود توانست موفقیت های بسیاری را سبب شود.سازنده بازی Spider-Man: Shattered Dimensions v1.0 کمپانی Beenox Studios and Griptonite Games و ناشر آن کمپانی نام آشنای اکتیویژن میباشد.شرح بازی : یک لباس سیاه از یک جهان دیگر پیتر پارکر را در برمی‌گیرد و باعث تغییراتی در او می‌شود که دشمنان، احساسات و کینه‌های جدیدی برای او می‌آورد.جهان سوم شما را به آینده های دور می بردکه در آن مبارزه با بدی در کلان شهر ها ،در آسمان خراش ها و …. در حال وقوع میباشد.فضای پیرامون ، فرصتی مناسب برای شناخت ۴ مرد عنکبوتی شگفت انگیز میباشد.هر یک از این ۴ مرد عنکبوتی دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشد که گیمر را در جایگاه خود منقلب می کند. تا به الان بخش تاریک Spider-Man خیلی جذاب تر بوده و البته خیلی شبیه به Batman: Arkham Asylum کار شده و باید با استفاده از محیط، دشمنان را از پای در بیاورید.




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, خربد آنلاين بازي Spider Man: Shattered Dimensions, خريد ارزان بازي, خريد پستي بازي Spider Man: Shattered Dimensions, خرید آنلاین بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, خرید پستی بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, خرید پستی بازی مرد عنکبوتی جدید, دانلود, دانلود Shattered Dimensions با لینک مستقیم, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود با لینک مستقیم Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود با لینک مستقیم مرد عنکبوتی جدید, دانلود بازي اکشن, دانلود بازي جديد, دانلود بازي ماجراجويي, دانلود بازی, دانلود بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود بازی مرد عنکبوتی جدید, دانلود رايگان, دانلود رايگان بازي, دانلود رايگان بازي زيباي Spider Man: Shattered Dimensions, دانلود رايگان بازي کامپيوتر, دانلود رایگان بازی Shattered Dimensions, دانلود ریپک بازی Spider-Man: Shattered Dimensions v1,0 2010, دانلود مستقیم بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود نسخه نهایی بازی Shattered Dimensions, دانلود نسخه کامل بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود نسخه کامل بازی مرد عنکبوتی جدید, دانلود پکيج بازي ها, دانلود کرک بازي, دانلود کرک بازي Spider Man: Shattered Dimensions, دانلود کرک نهایی Spider-Man: Shattered Dimensions, دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Shattered Dimensions, راهنماي نصب بازي Spider Man: Shattered Dimensions, مشکل در بازي Spider Man: Shattered Dimensions, نسخه نهایی بازی Spider-Man: Shattered Dimensions, نسخه کامل و سالم بازی مرد عنکبوتی جدید دانلود بازی Shattered Dimensions, نقد بازي Spider Man: Shattered Dimensions,
ارسال توسط مجید

 

Hercules%20game دانلود بازی Disneys Hercules

 Disney’s Hercules یک بازی اکشن و به طور عمده ۲ بعدی است، اگرچه در بسیاری از مراحل قهرمان بازی می تواند از پله ها بالا رود و یا در داخل و خارج از مناظر پس زمینه حر کت کند. شما در نقش شخصیت بازی که یک مرد نیرومند به نام هرکول می باشد بازی خواهید کرد. هرکول یک شمشیر زن حرفه ای است که سلاح های متفاوتی نیز در اختیار خواهد داشت. در طول بازی باید از فکر خود و قدرت فوق العاده هرکول برای جا به جایی اشیا سنگین، مبارزات مختلف و شکست دادن غول های متفاوت هر مرحله، استفاده کنید. در مسیری که طی می کنید باید سعی کنید تا کوزه ها را یافته و جمع آوری کنید تا به وسیله آن ها رمز هر مرحله را یافته و در هر بار مراجعه مجبور به شروع مجدد از مرحله اول بازی نباشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Angry Birds Star Wars for pc دانلود Angry Birds Star Wars v1   بازی جذاب پرندگان خشمگین برای کامپیوتر

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان  زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Hitman%20Absolution%20%281%29 دانلود بازی Hitman Absolution: Professional Edition برای PC

پس از ارائه عنوان Hitman : Blood Money تقریبا ۲۳۶۸ روز طول کشید تا عنوان بعدی بازی Hitman با نام Absolution ارائه شد.داستان در این نسخه به گونه ای روایت میشود که همکار همیشگی مامور ۴۷،دایانا که در نسخه قبلی به وی خیانت کرده بود به دست خود مامور ۴۷ کشته میشود.اما وی در آخرین لحظات زندگی خود خبر از وجود دختری به نام ویکتوریا میدهد و به مامور ۴۷ میگوید که این دختر توسط آزمایشهای بیولوژیکی تبدیل به قاتلی حرفه ای تر و صد البته بی رحم تر از خود او خواهد شد که مامور ۴۷ را مجاب میکند تا از زندگی این دختر محافظت کرده و او را به مکانی امن منتقل کند.در این بین رئیس آژانس تراویس که در به در دنبال این دختر میگردد و خود نیز دستور قتل دایانا را به مامور ۴۷ داده،متوجه میشود که مامور ۴۷ به او خیانت کرده و با دختری که قرار است مامور ویژه ای برای آژانس باشد فرار کرده است به همین دلیل تیمی را تشکیل داده که به دنبال او میگرد.اما از آن طرف فردی به نام دکستر با بدست آوردن ویکتوریا قصد اخازی از آژانس را دارد و در عوض تحویل دادن وی مبلغ ۱۰ ملیون دلار را درخواست کرده است.

در این نسخه از بازی دیگر کسی نیست که به مامور ۴۷ کمک کند تا از پس موانع و مشکلات پیش روی خویش بر بیاید و این خود وی است که باید تمامی مشکلات را حل کرده و هدف نهایی را به قتل برساند.

بازی دارای تغییرات گرافیکی زیبایی شده است و مهم ترین قسمت آن نورپردازی بازیست که در کمتر عنوانی به چشم میخورد.

از قابلیت های مهم بازی تکیه کردن بر دو جبهه اکشن مانند و مخفی کاری است که بازیکن را قادر میسازد تا با انتخاب خویش یا به صورت مخفیانه پیشروی کرده و کار هدف اصلی را بسازد و یا مانند بازی های اکشن سوم شخص دیگر اسلحه به دست تمامی NPC های موجود در بازی را به قتل عام کند.

یکی دیگر از قابلیت های بازی Instinct است که به مامور ۴۷ اجازه میدهد تا از هوش خود برای مشخص کردن مکان Object ها و همچنین مسیری که توسط گارد ها و یا اهداف طی میشود را مشخص کند.

بازی امکان استفاده از اکثر وسایل را به مامور ۴۷ میدهد و همچنین امکان پوشیدن هر لباسی (به جز گروگان ها و افراد معمولی) در بازی وجود دارد.

صدا گذاری و موزیک نیز در بازی به شکل بی نظیری تنظیم شده است که بی شک نمونه آن را در کمتر بازی دیده ایم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Sega Games Collection دانلود Sega Games Collection   مجموعه 1000 بازی سگا

پلتفورم : PC

تعداد : ۱۰۶۸

سال تولید بازی ها : ۱۹۹۲-۱۹۹۵

سازنده : Various

منتشر کننده : Sega and other

سبک بازی ها : Arcade, Simulation, Puzzle

زبان : انگلیسی و ژاپنی

سگا یکی از اولین کنسول هایی بود که برای بازی و سرگرمی روانه بازار شد که در همان دوره توانست موفقیتی بی نظیر را به دست آورد . بازی هایی که برای این کنسول عرضه شد....



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

DMC Devil May Cry PC Cover دانلود بازی DMC:Devil May Cry برای PC

 

 

نام بازی :  DmC: Devil may Cry

پلتفرم: PC

ژانر:( Action (Hack & Slash

نوع فایل: DVD کامل

زبان: English

سازنده: Ninja Theory

ناشر: Capcom

مد بازی : N/A

درجه بندی سنی : Pegi 18

قابلیت انلاین: دارد

بازیهایی با ژانر تخیلی و موضوعاتی از جمله شیطان و فرشته و مبارزه با شیاطین به دلیل تکراری بودن بیش از حد داستان و مضمون آنها دیگر چندان مورد استقبال قرار نمیگیرند مگر مواردی استثنا که تعداد اندکی از بازیها حرفی برای گفتن داشته باشند.یکی از همین بازیها DMC: Devil May Cry هست که بعد از ۵ سال دوباره بازگشته است اما متفاوت تر،کاملتر،موفق تر از گذشته  و در نهایت پر از سوپرایز های مختلف که یکی از سوپرایز های بزرگ آنها تغییر ظاهری شخصیت محبوب و اصلی بازی یعنی دانته هست که در اوایل کار و معرفی بازی چندان به مذاق طرفداران خوش نیامد و حتی بسیاری از آنها که سالهای سال با این شخصیت محبوب به نوعی زندگی کرده اند خواستار بازگرداندن دانته قدیمی شده بودند اما متاسفانه کمپانی سازنده این بازی یعنی Capcom گوشش به این حرفها بدهکار نبود و  سعی در ایجاد تغییرات عمده در بازی داشت تغییراتی که بتواند  بعد از ۵ سال تحولی عظیم در این سری از بازی به وجود بیاورد .داستان بازی در شهر لیمبو رخ می دهد جایی که ساختمانهای بلندش سر به فلک کشیده اند و در آن شیاطین  انسانها را به برده های بی اراده ای تبدیل کردند که اختیاری از خود ندارند .نام شخصیت اصلی داستان  دانته است شخصیتی شوخ طبع که دیگر اثری از آن شوخ طبعی در چهره اش دیده نمی شود و دیگر شوخی هایش رنگ سیاهی به خود گرفته است.فردی که از دوران کودکی تابحال با شیاطین رابطه خوبی نداشته و با آنها سازگار نبوده است و از همان دوران یک تنه به مبارزه بر علیه شیاطین پرداخته  و هیچ گاه دست از تلاش برای آزادی برنداشت .او تنها یک هدف دارد آنهم نابودی شیاطین .در این راه برادرش ورجیل نیز به او میپیوند برادرانی که  زمانی دشمن خونی همدیگر به حساب می آمدند اما اینبار آنها با هم متحد شده اند تا شیاطین را ریشه کن کنند .آنها راه سختی را در پیش دارند و موانع و دشمنان  زیادی در سر راه آنها وجود دارد از جمله بزرگترین دشمن آنها یعنی مانداس که رئیس پلیس شهر لیمبو است و یکی از قدرتمند ترین شیطاین به حساب می آید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

maxpayne3 Cover دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

نام بازی : Max Payne 3

سبک : Action/Third Person Shooter

ناشر : RockStar

نوع فایل: DVD کامل

زبان : English

رده بندی سنی : بالای ۱۸ سال

هنگامی که Rockstar به طور رسمی اعلام کرد که بازی Max Payne 3 قرار است ساخته شود تریلر ها و تصاویری نیز ازاین بازی نمایش گذاشت که  صدای اعتراض بسیاری از مخالفان را برانگیخت مخالفانی که تعدا آنها بسیار بیشتر از موافقان این بازی بود . دلیل مخالفت آنها این بود که شخصیت بازی و ساختار کلی بازی دگرگون شده است و این بازی به نسخه های قدیمی هیچ شباهتی ندارد و مطمئنا با شکست روبرو خواهد شد اما هنگامی که در سال ۲۰۱۲ این بازی منتشر شد ما باز هم شاهد یک شاهکار دیگر از سوی Rockstar بودیم .داستان بازی از سوی خود کاراکتر بازی یعنی Max  payne روایت میشود فردی که یک افسر پلیس است که خانواده خود را از دست داده است ولی این مکس با Max Payne ای که ما قبلا میشناختیم زمین تا آسمان متفاوت است و دیگر هیچ شباهتی به مکس قدیم ندارد .او به یک شخصیتی بد اخلاق،الکلی و معتاد به قرص های مسکن است  که درواقع میخواهد زندگی آرام و بی دردسری را داشته باشد بنابراین او به برزیل می رود تا به عنوان محافظ یک فرد استخدام شود و زندگی آرامی را در پیش گیرد  این فرد که مکس محافظ اوست  Rodrigo Branco می باشد .اما روزگار برای مکس  آنطور که او میخواهد پیش نمیرود و دردسر ها یک لحظه او را آرام نمیگذارند .Rodrigo Branco چندین بار مورد حمله قرار میگیرد که در نهایت آدم ربایان همسر او را می ربایند.اما مکس که از این اتفاق بسیار عصبانی میشود  حاضر نیست این آدم ربایان را زنده بگذارد ولی راه سختی را در پیش دارد زیرا او با یک گروه گانگستر خیابانی طرف نیست بلکه او باید با یک کشور به مبارزه بپردازد .



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 بهمن 1391برچسب:Max Payne 3دانلود بازی, بازی PC جدید, بازی اکشن تیراندازی, بازی کامپیوتر, دانلود بازی, دانلود بازی Max Payne 3, دانلود بازی Max Payne 3 با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود بازی Max Payne 3 برای PC, دانلود بازی Max Payne 3 برای رایانه, دانلود بازی Max Payne 3 برای کامپیوتر, دانلود بازی Max Payne 3 دانلود بازی اکشن, دانلود بازی Max Payne 3 رایگان, دانلود بازی با گرافیک بالا, دانلود بازی مکس پین, دانلود بازی مکس پین 3, دانلود بازی مکس پین 3 - لینک مستقیم, دانلود بازی مکس پین 3 از لینک مستقیم, دانلود بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر, دانلود بازی های جدید PC, دانلود بازیهای 2012 با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود بازیهای اکشن تیراندازی, دانلود بهترین و جدیدترین بازیها, دانلود دانلود بازی Max Payne 3 از لینک مستقیم, دانلود رایگان بازی Max Payne 3 برای PC, دانلود رایگان جدیدترین بازیهای کامپیوتر با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود نسخه PC بازی جدید Max Payne 3, دانلود کرک بازی Max Payne 3, دانلود کرک بازیها,
ارسال توسط مجید

 دانلود بازی Dead Island برای PC

نام بازی :ِ Dead Islnad

پلتفرم:PC

ژانر(سبک): Action/First Person

نوع فایل: DVD کامل

زبان:English

سازنده : Techland

ناشر : Deep Silver

رده سنی: بالای ۱۸ سال

قابلیت آنلاین: دارد

بازی Dead Island یا همان جزیره متروک(مرده) یکی از زیباترین بازیهایی است که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت لهستانی Techland ساخته شده و توسسط Deep Silver ناشر این بازی منتشر شده است .اگر رویای مکانی به مانند بهشت را در سر دارید ما به شما مکانی را نشان میدهیم که رویای شما به حقیقت می پیوندد.بله جزیره Banoi در سواحل Papua (گینه نو) واقع در جنوب خط استوا و دقیقا در شما استرالیا همان مکانی است که ما درباره آن با شما صحبت میکنیم.تا همین اواخر این منطقه یک منطقه  وحشی و قدیمی بود و بوسیله هیچ یک از مردمان مدرن امروز کشف نشده بود و فقط پایتخت این جزیره یعنی Moresby توسط جنگجویان استرالیایی در سال ۱۹۸۵ کشف شد هنوز مکانهای زیادی در اعماق این جزیره وجود دارند که به چشم غرب دیده نشده جایی که شما به عنوان مهمان کشتی تفریحی Royal Palms  میخواهید تعطیلات باشکوهی را داشته باشید در جزیره ای که  از ان به عنوان دروازه بهشت نام میبرند.اما متاسفانه هیچگاه خوشی ها بی پایان نخواهند بود و تمام ماجراهای خوب بالاخره روزی به پایان میرسند .شما وارد جزیره ای شدید که  ویروس زامبی در آن جزیره پخش شده است و فقط ۴ نفر در این جزیره به طور عجیبی در برابر ویروس زامبی در امان مانده اند و شما یکی از این افراد هستید که  این بهشت زیبا  برای شما تبدیل به یک جهنم شده است و این شما هتسید که باید سر از کار این بهشت مرموز دربیاورید و فقط هم یک راه برای موفقیت دارید آنهم اینکه زنده بمانید .



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 بهمن 1391برچسب:Dead Island, Dead Island دانلود بازی اکشن, Dead Islandدانلود بازی Dead Island برای کامپیوتر, Download Dead Island Game With Direct Link, بازی PC جدید, بازی اکشن ترسناک, بازی کامپیوتر, دانلود Dead Island از لینک مستقیم, دانلود بازی, دانلود بازی Dead Island, دانلود بازی Dead Island با لینک مستقیم, دانلود بازی Dead Island برای رایانه, دانلود بازی با گرافیک بالا, دانلود بازی ترسناک, دانلود بازی جزیره متروک با لینک مستقیم-, دانلود بازی دید اسلند, دانلود بازی رایانه, دانلود بازی سرزمین مردگان, دانلود بازی سرزمین مردگان 2012, دانلود بازی سرزمین مردگان از لینک مستقیم, دانلود بازی های جدید PC, دانلود بازی هیجانی, دانلود بازیهای 2012 با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود بهترین و جدیدترین بازیها, دانلود رایگان بازی Dead Islandبرای PC, دانلود رایگان جدیدترین بازیهای کامپیوتر با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود نسخه PC بازی جدید Dead Island, دانلود نسخه آنلاین Dead Island, دانلود کرک بازی Dead Island, دانلود کرک بازیها,
ارسال توسط مجید


 

| بازی نسخه Limited Edition می باشد |

Dead Space 3 pc Cover دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 


نام بازی : Dead Space 3

پلتفرم : PC

نوع فایل : DVD کامل

زبان : English

ناشر : EA

رده بندی سنی : بالای ۱۸ سال

بازیهای سبک Survuval horor دیگر این روزها راه خود را گم کرده اند و دیگر خبری از المان های ترسناک و دلهره آوری نیست  و فقط عنوان Survival Horor را یدک میکشند و درواقع چیزی که ما شاهد آن هستیم یک اکشن خالص است .اما Dead Space 3 از همان ابتدا مسیر خود را از سایر بازیها جدا کرد بازی که توانسته بود چهره واقعی ترس را بار دیگر به این عناوین بازگرداند .موفقیت بازی Dead Space  به حدی بود که حتی منتقدان صنعت بازی به اجبار دهان به تحسین این بازی گشودند .سازنده این بازی یعنی شرکت EA پس از مشاهده موفقیت های پیاپی  نسخه اول و نسخه دوم این بازی و فروش فوق العاده آن دست به ساخت نسخه سوم این بازی یعنی Dead Space 3 زد عنوانی که ادامه ای شایسته برای دونسخه قبلی این بازی بازی بود.در نسخه سوم داستان ما همچنان ادامه ای بر داستان نسخه دوم می باشد جایی که سفینه فضایی آیزاک والی  روی یک سیاره یخ زده و برفی به نام Tau Volantis  سقوط میکند سفینه به دو نیم تقسیم شده و آیزاک و الی از هم جدا میشوند . آیزاک به  نوعی جان سالم به در می برد ولی الی در اثر این اتفاق مفقود می شود .او در مسیر بازی با یک گروهبان  به نام  John Carver آشنا می شود که در تمامی مسیر بازی به عنوان یک همکار در کنار آیزاک حضور خواهد داشت . هم اکنون آیزاک و همکارش سفر درازی را در این سیاره یخی در پیش دارند.آنها در این سیاره به انسان هایی به نام Unitology برخورد میکنند که هدف آنها دستیابی به Marker ها هست و هر کسی که جلوی سراه آنها را بگیرد را از بین خواهند برد .هدف اصلی آیزاک چیزی نیست جز پیدا کردن عشقش الی ولی  او میداند که ماموریت مهم دیگری را هم دارد آنهم جلوگیری از دستیابی انسان های Unitology به Marker ها حتی به قیمت نابودی آنها.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 بهمن 1391برچسب:Dead Space 3, Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3برای کامپیوتر, Dead Space 3 دانلود بازی اکشن, بازی PC جدید, بازی اکشن تخیلی, بازی کامپیوتر, دالود نسخه ی, دانلود Dead Space 3 از لینک مستقیم, دانلود با لینک مستقیم نسخه Limited Edition بازی Dead Space 3, دانلود بازی, دانلود بازی Dead Space 3, دانلود بازی با گرافیک بالا, دانلود بازی ترسناک, دانلود بازی فضای مرده3 با لینک مستقیم, دانلود بازی فضایی جدید, دانلود بازی های استراتژکی, دانلود بازی های جدید PC, دانلود بازیDead Space 3, دانلود بازیDead Space 3 با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود بازیهای 2012 با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود بهترین و جدیدترین بازیها, دانلود رایگان بازیDead Space 3برای PC, دانلود رایگان جدیدترین بازیهای کامپیوتر با لینک مستقیم و سرعت بالا, دانلود رایگان نسخه pc بازی Dead Space 3, دانلود لینک مستقیم بازی Dead Space 3, دانلود مدیافایر بازیDead Space 3, دانلود مستقیم بلک باکس بازی الدر اسکرولز 5 : اسکریم, دانلود نسخه PC بازی جدید Dead Space 3, دانلود نسخه Skidrow بازیDead Space 3, دانلود نسخه فشرده Dead Space 3, دانلود نسخه نهایی بازی Dead Space 3, دانلود نسخه کم حجم Dead Space 3, دانلود کرک بازی Dead Space 3, دانلود کرک بازیها, دانلود کرک جداگانه بازی Dead Space 3, دانلود کرک نهایی و سالم بازی Dead Space 3, سیستم مورد نیازی بازی Dead Space 3, نسخه ی بلک باکس, نسخه ی معتبر بازیDead Space 3, کرک معتبر بازی Dead Space 3,
ارسال توسط مجید

Ace Combat دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition برای PC

همراه با کرک معتبر و تست شده FLT

نام بازی : Ace Combat Assault Horizon

تاریخ انتظار : Jan 25, 2013

تولید کننده : Namco Bandai Games

منتشر کننده : Namco Bandai Games

سبک : اکشن

زبان های بازی : English, German, French, Italian, Spanish, Simplified Chinese, Russian, Polish

فرمت : ISO

Ace Combat Assault Horizon یکی از معدود بازی های موفق در سبک هوایی است که در ان به عنوان یک خلبان ایفای نقش می کنید و باید در مراحل مختلف تمامی دشمنان خود را مورد توسط موشک ها و تیر هایی که در اختیار دارید از بین ببرید . این بازی که پس از مدت ها انتظار برای کامپیوتر نیز منتشر شده است در همین ابتدا توانسته فروش نسبتا موفقی داشته باشد و بیش از آنچه که انتظار می رفت را به کاربران و طرفداران خود ارائه کند . گرافیک این بازی یکی از نقات قوت این بازی بوده که به جرعت میتوان گفت کمتر بازی ای در این سبک توانسته چنین گرافیکی را به کاربران خود ارائه دهد . این بازی ابتدا بر روی کنسول های PS2 و PS3 عرضه شد که توانست موفقیت بسیاری در این کنسول ها بدست آورد و به یکی از دو بازی معروف و پر طرفدار در این سبک بر روی این کنسول ها تبدیل شد . این بازی که توسط شرکت پرآوازه Namco Bandai Games تولید و توسظ خود این شرکت منتشر شده است توانسته با گسترش نسخه های قبلی خود بر روی کنسول رقیبان خود را در این سبک کنار بزند . شما قادر خواهید بود تا صلاح های خود را با تمامی خوصوصیات واقعی آن ها انتخاب کنید و یا هواپیمای خود را تعویض و حتی آن را پیشرفته تر کنید . و همچنین برای بهبود شرایط و جذابیت دو چندان بازی ، قادر خواهید بود تا از چندین زاویه و به شکل های مختلف بر اطراف خود دید داشته باشید که یکی از بهترین و جذابترین خصوصیات این بازی است . کرک این بازی توسط گروه معتبر FLT ارائه شده است که کاملا تست شده و قابل نصب و اجرا است . امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما قرار گرفته باشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

World%20of%20Battles%20v1.2.23 دانلود بازی World of Battles v1.2.23

بازی PC | توسعه دهنده : Frogwares Game Development Studio | ناشر : Focus Home Interactive |

سال : ۲۰۱۱ | ژانر : استراتژی | ۳بعدی | فقط آنلاین

یک بازی چند نفره و به صورت آنلاین است. این بازی شباهت زیادی به بازی warcraft دارد.

از ویژگیهای این بازی میتوان موارد زیر را نام برد :

۱٫مسابقه zverolyudey. شما می توانید سربازان zverolyudey  را در میدان جنگ استفاده کنید. آنها به عنوان یک نیروی مزدور به کار می آیند و شما می توانید آنها را پس از رسیدن به سطح مورد نیاز به جنگ بفرستید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Download%20Alien%20Shooter%203%20free%20games دانلود بازی Alien Shooter برای PC

Alien Shooter را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های اکشن و استراتژیکی نام برد که در محیط آن بازیکن می تواند با بکارگیری بیش از ۲۰ سلاح قدرتمند و حیرت انگیز، اهریمنان و موجودات عجیب را نابود کرده و با کسب امتیاز به مراحل بالاتر را پیدا کند. دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی یکی از ویژگی های خوب این بازی است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

age%20of%20mythology دانلود بازی Age Of Mythology برای PC

Age Of Mythology  بسیار پر طرفدار در سبک استراتژیکی می باشد. که گیمر را به دوران باستان می برد. و شما با دشمنان افسانه ای و خدایان پیکار می کنید. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر گردید. و جز موفق ترین بازی های استراتژیکی شد. داستان این بازی بسیار متنوع است و در سه منطقه ی یونان،مصر و جزایر اسکاندیناوی اجرا می شود. دشمان اصلی شما افراد شرور و دیوهای می باشند که در ابتدا به شهر شما حمله می کنند و نماد شهر شما را که عصا جادویی زئوس می باشند را می ربایند.و شما نیز با تعدای از سربازان خود برای پیدا کردن عصا سراغ دزدان دریایی می رود. تا این که در پایان رئیس دیوا را که موجودی یک چشم است را شکست می دهد و مردم خود را که به اسارت گرفته شده بودند را آزاد می کنید.در اوایل بازی شما به خوابی فرو می روید و در آن تبدیل به یک افردی شرور می شود و با خاندان و مردمان خود به مبارزه می پردازید.برای بیرون آمادن از این خواب باید تمام قسمت های این بازی را پشت سر بگزارید تا این که از خواب بیدار شود.یا در مرحله ای به جهان اموات می روید و با روح ها و موجودات عجیب پیکار می کنید تا اینکه مانع باز شدن در جهنم توسط دشمانتان شوید. زاویه دوربین ،  استفاده از قدرت های مختلف خدایان و گرافیک خوب بازی از نکات مثبت این بازی به شمار می آید. از دیگر امکانات بازی می توان به آموزش کامل بازی در ابتدا اشاره نموده. برای پیشروی در بازی و رفتن به مراحل بعدی باید چوب، غذا و طلا جمع آوری کنید.و از همه مهمتر محبوبیت شما در برابر خدایان است که با ساختن معابد و عبادت کردن آن به دست می آید. و شما می توانید با استفاده از آن حیوانات و دیو های باستانی درست کنید. درظمن لازم به ذکر می باشد که داستان این بازی برگرفته از حکایات و نوشته های یونانیان و رومیان باستان می باشد. این بازی واقعا جالب بود و به تمام علاقه مندان  توصیه می شود که این بازی را از دست ندهند. درپایان لازم به ذکر است که این بازی را نیز می توان به صورت آنلاین یا شبکه با دوستان و افراد مختلف بازی کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

THE%20KRATER دانلود بازی The Krater برای PC

 The Karater یک بازی استراتژیکی می باشد که پس از آخرالزمان روی می دهد و منجر به جنگ هایی بسیاری می شود. این جنگ ها به شکل قدیمی RPG و جدید RTS می باشد.داستان بازی از این قرار است که پس از رویداد آخرالزمان سه قوم بایک دیگر مشکل پیدا می کنند. و برای حفظ نسل های خود وارد جنگ می شوند . این سه قوم دارای افراد وتجهیزات متفاوت هستند و از نیرو های فوق العاده ای برخوردارند. شما برای این که در بازی موفق باشید باید با جمع آوری افراد و آموزش ها و مجهز کردن آنها بپردازید و قومی قوی بسیازید. که مانع هجوم قوم های دیگر به سرزمین تان شوید. در این بازی ۶۰ مکان مختلف و مراحل مختلف وجود دارد که می توان انها را فردی یا گروهی  گذراند. در بازی باید با برنامه کار کرد تا در مفابل هجوم قوم های دیگر ایستاد.با ساختن پایگاه ها و افزایش نیرو های خود در بازی می توانید دوام بیشتری بیاورید.این بازی یکی از منتخب ترین بازی ها در سبک استراتژیکی است که توانسته نظر های گیمر ها را به خود جلب کند.از ویژگی های بازی می توان به گرافیک زیبای،بازی گیم پلی فوق العاده و تنوع سلاحها اشاره کرد



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Shogun 2 Total War دانلود بازی Total War:Shogun 2 برای PC

بعد از گذشت سال ها از تولید عناوین اول این بازی سری جدید از بازی Total War عرضه شده است. این سری بعد از ۱۱سال دوباره بازگشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و دوباره با ویژگی های تازه تری نسبت به نسخه های قبلی دردسرهای جدیدی را نیز به گیمر ها  تقدی می کند. داستان این سری مربوط به قرون های ۱۴-۱۵ می باشد. کشور ژاپن در هرج و مرج و جنگ می باشد. گروه و قبایلی در این کشور وجود دارند که خواستاره فتح پایتخت این کشور یعنی توکیو هستند. تلاش شما در این بازی باید منجر به فتح این پایتخت شود و اجازه ندهید که قبایل دیگر به آن دست رسی پیدا کنند. هدف این بازی آن است که شما بعد از تسلط بر  پایتخت این کشور ژاپن را یک پارجه کنید و قبایل هایی را که بر مناطق مختلف کشور حکومت می کنند از بین ببرید. مثل تمام بازی های استراتژیکی داستان بازی پیچیده نیست و بازیباز می تواند به راحتی از موضوع بازی سر در اورد. برای این که بتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید کارت گرافیکیتان نیاز دارد تا بالا باشد اگر فاقد ان هستید نگران نباشید بازی حتی در جزییات ژایین تر هم خوب عمل می کند. بازی از ویژگی های بالایی نسبت به نسخه های قبلی برخوردارمی باشد مانند: گرافیک زیبای آن برای مثال هنگام جنگیدن دو فرد با یکدیگر احساس می کنید دو فرد در حالت واقعی در حال جنگ اند و حرکت کشتی ها در دریا با جزییات کامل تر و واقعی تری به نمایش در می اید.گیم پلی بازی بی نقص وبی عیب می باشد و این همانند سری های قبل TOTAL WAR روان و داستان زیبایی دارد والبته سخت تر از سری های قبل است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Commandos2 Front Full دانلود بازی Commandos 2 Men of Courage برای PC

 Commandos 2 Men of Courage دارای سبکی استراتژیکی است و مربوط به جنگ جهانی دوم است. شما باید گروهی از کماندوهای حرفه ای را که در قلمرو دشمن هستند را کنترل کنید و با استفاده از تخصص و مهارت خود یک سری مأموریتهای مخفیانه ای را در محدوده دشمن به انجام برسانید. اسلحه های دشمن را سرقت می کنید ، از کابلهای برق  بالا می روید و شنا می کنید و از وسایل نقلیه و کوهنوردی در داخل و خارج ساختمانها ، کشتی ها و هواپیماها استفاده می کنید. کنترل یک تیم کماندویی متشکل از تک تیر انداز ، تخریب کن و تیرانداز مخفی و… است. حرکت یکپارچه و منظم تیم در داخل و خارج ساختمان، زیردریایی ها ، هواپیماها و در آب ، استفاده از دوربین های شب شکن برای ارزیابی محیط در شب از نقاط منحصر بفرد این بازی است. بازی شامل ۱۰ ماموریت فوق العاده می باشد. تغییر آب و هوا نیز درمأموریت های شما تأثیرخواهد گذاشت. امکان چندنفره و می توانید از وسایل نقلیه مانند جیپ ، کامیون ، تانک ، کشتی و بازوکاها در این بازی استفاده کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Awesomenauts دانلود بازی Awesomenauts

Awesomenauts محصول شرکت هلندی Ronimo می باشد که داستان در آینده ای دور در سال ۳۵۸۷ در حال جریان است ، جایی که نبرد بین ارتش ربات ها برای به دست آوردن فرماندهی ستاره ها بسیار اوج گرفته است . کنترل  بسیار منحصر به فرد و قابل تنظیم می باشد و با داشتن یک گرافیک ۲ بعدی و زیبا ، می تواند ساعت ها شما را مشغول کند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

BABEL Rising 1 600x300 دانلود بازی Babel Rising برای PC

Babel Rising 2012  بسیار زیبای مهیج استراتژیک به سبکی متفاوت است .در شهر بابل یک برج برای پادشاه ظالم آنجا در دست ساخت است تا حکومت خود را گسترش دهد و ظلم و ستم را رواج دهد..شما یا گروه و یاران خودتان باید مانع ساخت این برج شوید و اینجا داستان بازی ورق میخورد!معماران میسازند و شما نابود میکنید و همین باعث ایجاد یک بازی بسیار مهیج میشود و گاهی اوقات نابودی دشمن به هر طریقی خنده دار میباشد!



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

expendables دانلود بازی The Expendables 2 برای PC

 

اینبر اساس همان فیلم ساخته و پرداخته شده است.شما امکان بازی کردن با این بازی به صورت آنلاین با دوستان خود را دارید. شما با انتخاب یکی از شخصیت های بازی وارد صحنه ی بازی میشوید و از ابتدای ورود شروع به مبارزه با دشمنان خود میکنید که البته هدف اصلی شما از مبارزه کردن نجات یک میلیادر هست که ربوده شده است.در این بازی سلاح ها و ماشین های جنگی و سرعتی خیلی زیبا و پیشرفته ای وجود دارد که جذابیت  را دو چندان میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

 

Tower Wars دانلود بازی Tower Wars برای PC

Tower Wars نسبت به حجم کمی که دارد یک بازی منحصر به فرد میباشد که سبک رقابت های چند نفره بین برج های خاص طراحی شده است.بازی ترکیبی از عناصر دفاع در برج،استراتژی ری یل است.ژانر ای بازی به ثورت استراتژیک میباشد. در این گونه بازی ها شما باید با انجام حرکات اصلی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ،چوب،غذا، طلا،پول و …برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود تلاش کنید.شما باید از برج های خود دفاع کنید و برای پیروزی در نبرد سخت برج یا همان قلعه های دشمنانتان را نابود سازید و آنها را از بین ببرید.بازی با سبک خاصی که دارد به شما لذت خوب و استثنایی را خواهد داد.این بازی امکان بازی کردن به صورت چند نفره را داراست و میتوانید با دوستان و آشنایان خود این بازی را انجام دهید و ساعت ها با آن مشغول شوید



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

tiny troopers pc دانلود بازی Tiny Troopers برای PC

۳۰ مرحله سخت جذاب در پیش روی دارید.که باید با فرمانده ی قوی این مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگزارید.Tiny Troopers نام جدیدترین بازی استراتژیکی می باشد که شما در آن باید ارتش خود را به صورت حرفه سازمان دهی کنید و برای مبارزه به میدان جنگ بفرستد. این بازی به صورت استراتژیکی اکشن می باشد که با حجم کمی که دارد بازی بسیار جذابی می باشد و از گرافیک خوبی نیز برخوردار است. از دیگر نکات قوت این بازی می توان به صدا برداری آن اشاره نموده که موجب بیشتر شدن رضایت گیمرهاشده است.دشمنان اصلی شما گروگانگیر ها ،دزدان و افرار شرور می باشد که باید با مهارت و زیرکی از بین بروند



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

shad%20O دانلود بازی S.H.A.D.O برای PC

S.H.A.D.O یک بازی استراتژیکی اکشن برای دوست داران بازی های سبک استراتژیک.در این بازی شما در نقش یک پسر ۹ ساله هستید که وقتی از خواب بیدار میشوید خود را در سرزمینی عجیب و قریب میبینید با پر از هیولاها..حال باید مسیر خود را برای بازگشت پیدا کنید و این سرآغاز بازیست.در بازی باید با هیولاها مواجه شوید و آنها را شکست دهید که البته بین راه با دوستانی نیز برخورد خواهید کرد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

Iron%20Brigade%20FRONT01 دانلود بازی Iron Brigade برای PC

 

بازی Iron brigade توسط کمپانی بازی سازی Double fine productions برای کنسول  Xbox ساخته شد سپس کمپانی مطرح microsoft نسخه ی pc آن را نیز در سال۲۰۱۲ منتشر نمود.بازی Iron brigade  یک بازی سبک دفاعی یا همان tower defense می باشد.داستان بازی در مورد موجودات مریخی میباشد که با حمله به زمین و انجام نابسامانی هایی در زمین فکر نابودی بشریت را در ذهن می پرورانند اما شما در نقش سرباز فوق ستاره ای هستید که برای انجام ماموریتی استخدام شده اید.ماموریت شما این است که گروهی تشکیل داده و با تقویت سازه ها و پایگاه ها و نیروهای خود جلوی عمل زشت آنها را گرفته و این موجودات عجیب و غزیب را نابود کنید




ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

panets دانلود بازی Planets Under Attack 2012

بازی بسیار زیبا و جذاب Planets Under Attack 2012 که توسط شرکت Targem Games برای PC در سال ۲۰۱۲ ساخت و منتشر شده است ، این بازی شباهت هایی با بازی مرغ های مهاجم دارد و از این رو می توان آن را در دسته ژانرهای Indie قرار داد ، در این بازی شما یک به یک به سیارات حمله و آنها را تسخیر می کنید که امتیازگیری و نبرد در آن حرف اول را خواهد زد بازی دارای گرافیکی کارتونی اما بسیار جذاب می باشد و همچنین دارای گیم پلی طولانی نیز هست که مدت ها شما را سرگرم خواهد نمود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

The Elder Scrolls V Skyrim cover دانلود بازی The Elder Scrolls V:Skyrim برای PC

نام بازی :The Elder Scrolls V :Skyrim

سبک : RPG

ناشر : Bethesda Software

نوع فایل : DVD کامل

زبان : English

رده بندی سنی : بالای ۱۸ سال

Bethesdaکمپانی پرآوازه ای است که ساالهای سال با انتشار عناوینی در سبک نقش آفرینی زبانزد خاص و عام شده است.مخصوصا بازی Oblivian که از سری بازیهای The Elder Scrolls بوده وتوانسته در سال ۲۰۰۶ به فروشی نزدیک به ۴ میلیون نسخه برسد .اما در سال ۲۰۱۱ یکی دیگر از سری بازیهای The Elder Scrolls با نام Skyrim  که در واقع نسخه ۵ ام از این سری بود منتشر شد. بازی که سبب تداوم موفقیت ها و پیروزی های Bethesda در دنیای بازی های رایانه ای شد .



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مجید

HELLDORADO دانلود بازی HELLDORADO برای PC

تولید کننده : Spellbound

منتشر کننده : Viva Media

تاریخ انتشار : ۲۰۰۹/۰۴/۰۹

زبان بازی : انگلیسی

فرمت : EXE

پلتفورم : PC

درجه بندی سنی : pegi 12

بازی HELLDORADO یکی دیگر از سری بازی های موجود در سبک وسترن است که اینبار با سبکی متفاوت ظاهر شده است . در این بازی شما وظیفه هدایت یک گروه ۶ نفری را بر عهده دارید و میتوانید به جای هر کدام از آن ها که دارای استعداد های بالایی در تیر اندازی هستند بازی کنید . این بازی که ساخته شرکت Spellbound است توانسته تا با مقداری تغییر در کلیت بازی ، نامی برای خود دست و پا کند و این بازی را به یکی از مطرحترین بازی های این سبک تبدیل کند . بازی به نوعی هوشی پیش می رود و دارای داستانی بسیار جذاب است . این بازی را می توان جزو معدود بازی هایی دانست که به دو شکل اکشن و استراتژکی ارائه شده اند . هوش مصنوعی بازی بسیار عالی عمل می کند که موجب سخت تر کردن بازی می شود اما جای نگرانی نیست زیرا قادر خواهید بود تا بار ها و بارها بازی را از آن جایی که می خواهید انجام دهید . یکی دیگر از قسمت های عالی بازی ، امکان عبور از مراحل مختلف به چندین راه مختلف است که امروزه این سبک بسیار رو به رشد است و موجب جلب طرفداران بسیاری می شود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

. :

بزرگترين وب هواداران رونالدو

*